Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

Τέλος και Αρχή

   Δύσκολα προσδιορίζεται πια είναι η αρχή και το τέλος ενός μελισσοκομικού έτους. Για μένα μόλις εμφανιστεί ο πρώτος γόνος είναι σίγουρα μια αρχή. Αν και διαβάζω σε πολλούς από εσας, φίλοι μου, πως κρατάτε ακομα γόνο! εγώ έχω να τον δώ από τα τέλη του Νοέμβρη.
   Η σημερινή πολύ καλή μέρα μου επέτρεψε να ανοίξω να δω τι γίνεται.
   Σίγουρα υπάρχει μία μικρή μείωση του πληθυσμού αλλά γενικά τα πράματα είναι καλά. 

   Εντάξει, ήμουν υπερβολικός στο χειμερινό τάισμα, πράγμα που θα με κάνει να αντικαταστήσω πλαίσια τον γενάρη για να γεννήσει η μάνα! Τα γεμάτα πλαίσια θα τα χρησιμοποιήσω για τις παραφυάδες της άνοιξης.


Στο τέλος η βόλτα στην φύση μας χάρισε όμορφα χρώματα





   
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ να έχετε ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ υγεία σε σας και στην οικογένειά σας.





1 σχόλιο: